احصائيات المدونه

الجمعة، 26 أبريل، 2013

انا عملت الكريم الليلي وما شاء الله طلع وهم وهم وهم بالصور

طريقة عمل كريم فى البيت خطوات تنعيم البشرة بالصور عمل ماسك الذهب فى البيت بنفسك كريم ممتاز للبشرة تفتيح الوجه عن تجربة
انا عملت الكريم الليلي وما شاء الله طلع وهم وهم وهم 

وعن تجربه طبعا فيا وفي مامتي حبيبتي 
انا نوع بشرتي دهنيه انا وماما 

بصو حبيباتي في الله المكونات سهله جداااااا :-

-فازلين
-وكريم مرطب
-وبرشام فيتامين أ ( هانخرم البرشامه ونفضيها على الفازلين انا فضيت اتنين )
-و ماسك ماية الدهب وطبعا علبه 
-دي صوره للمكونات :
عملت الكريم الليلي يا جودعااان والصور من قلب الحدث كمان
وهذه العلبة الفارغه 
عملت الكريم الليلي يا جودعااان والصور من قلب الحدث كمان
الطريقة:-

هانعمل حمام مائي ونحط المكونات بتاعتنا على قد العلبه وبعدين نقلب كويس اوي 

واول ما نشيله من على الحمام المائي هايجمد ونحطه في العلبه وندهن بيه وشنا قبل م ننام والصبح نغسل وشنا وشوفو بقي النعومه والجمال 

ودي صوره الكريم وهو في العلبه 
عملت الكريم الليلي يا جودعااان والصور من قلب الحدث كمان
منقول للافاده

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...