تجربة عروسة فى تفتيح المناطق الحساسه بعد عذاب مع الوصفات

القائمة الرئيسية

الصفحات

تجربة عروسة فى تفتيح المناطق الحساسه بعد عذاب مع الوصفات

تفتيح الاماكن الحساسة تفتيح الاماكن الحساسة
بصوا انا تعبت اوي في البحث في طرق لتفتيح المنطقه الحساسه وكل الطرق ماجايبه نتيجه لحد ما زهقتصعبان عليه وجاني احباط وقولت خلااااااااااااص مش هتجوز سعيدة قوي

بس بعد طرق كتير اوي طبعا انا استفدت من تجاربي لحد ما طلعت بالنتيجه دي مبسوطة 

هنبدأ بقى يلا كل وحده تصلي على رسووول الله وتوحد الله وتستغفر الله مبسوطة دي ايام مفترجه 

اولا :-
الصابونه انا بستعمل صابونه بيزلين لتفتيح المنطقه الحساسه اول حاجه بغسل المنطقه بيها وانشفها كويس مبسوطة

طريقه جميله للمناطق الحساسه للعرايس ^_^

ثانيا:- 
ازاله الشعر بصو انا بعض الايام بستعمل السويت بس كمان انا عاوزه ابيض والسويت وكثره السويت بيسود انا استعمل ماكنه الحلاقه من جيليت بس تحفه والله دي صورتها 
طريقه جميله للمناطق الحساسه للعرايس ^_^

ثالثا:-

المقشر او السكرب انا بستعمل بيو جلو ده كويس اوي وبينعم اوي بس انا بستعمل معاه سكر باخذ بايدي المقشر واحط عليه السكر واقشر المنقطه ده رهيب والله ودي صورتو 

طريقه جميله للمناطق الحساسه للعرايس ^_^


رابعا:- 
كريم العروسه وده شبه الماسك بحطو كمان 5 دقايق 


طريقه جميله للمناطق الحساسه للعرايس ^_^


خامسا:- ملح الحليب ده كمان كمان عارفينو ببل المنطقه واحطو عليها لمده 3 دقايق 



سادسا:-

 وده الاهم انا لمى بستعمل ماكنه الحلاقه لازاله الشعر بستعمل معاه زيت جونسن بيبي اويل بحطو 
على المنطقه وببدا بالازاله ريحتو حلوه وبينعم وبيسهل ازاله الشعر مبسوطة



ملحوظة:-
طبعا انا مش كل يوم اقشر المنطقه يعني
 مره سكرب بيو جلو 
ومره ملح الحليب مش كلهم مع بعض اوكي

سابعا:-
وده الاهم في بنت ربنا يجازيها كل خير بس مش فاكره اسمها نزلت خلطه بس كانت عجيبه والله 
كويسه اوي الخلطه دي عباره عن كريم انا بعملو بالبيت 

المقادير:-
 هي 

كوب ماء ورد + نصف كوب بودره تللك الاطفال + 3 معالق طعام زيت الزيتون مبسوطة 
كلهم مع بعض في اناء معدني ونحطهم على النار لمده 3 دقايق وهيبقى عندك كريم نستنى لمى مي الورد ينشف
ونطفي النار وكل ما بنستعمل الخلطه نحميها شويه عشان يكون دافي ويفتح المسام ويدخل بسهوله وتبقى نتيجته سريعه مبسوطة

ورياريت دعوه حلوه كده بالايام المفترجه دي مبسوطةمبسوطة
بحبكو

منقول للافاده
كلمات البحث


خلطة,وصفة,تجربتي,يابنات,في,تفتيح,المنطقه,الحساسه,بياااااااض,للبشرة, خلطة وصفة تجربتي يابنات في تفتيح المنطقه الحساسه بياااااااض للبشرة, سيدتي,مدونة نسائيه,مدونة جودى الاروبة,جودى الاروبة,جودى النسائي,موقع جودى الاروبة,اناقه,ازياء,عروس,اكسسوارت ,رجيم,أشغال يدوية,فساتين,تسريحات,المراة,لانجري,قصات شعر,حمل,ولادة,خلطة وصفة تجربتي يابنات في تفتيح المنطقه الحساسه بياااااااض للبشرة خلطة وصفة تجربتي يابنات في تفتيح المنطقه الحساسه بياااااااض للبشرة ، خلطة وصفة تجربت 

خلطة وصفة تجربتي يابنات في تفتيح المنطقه الحساسه بياااااااض للبشرة

للعرائس,تفتيح,المناطق,الحساسة, للعرائس تفتيح المناطق الحساسة, مدونة ,جودى ,ستايل ,اجمل ,منتدى ,للبنات ,فقط
كيفية العناية بالمنطقة الحساسة والابطين